Are you the publisher? Claim or contact us about this channel


Embed this content in your HTML

Search

Report adult content:

click to rate:

Account: (login)

More Channels


Channel Catalog


Channel Description:

Uw klacht kunt u melden op klacht.nl

older | 1 | .... | 1631 | 1632 | (Page 1633) | 1634 | 1635 | .... | 1637 | newer

    0 0

    Ik onting begin april 2017 een brief van directpay over een openstaande vordering vin vodafone... ik ben in geen jaren klant meer bij vodafone dus gebeld. Gezien ze de telefoon niet opnemen heb ik een mail gezonden. Hierop kreeg ik een automatische repley. Een maand later wederom een brief van directpay, nu met dreigingen van deurwaarder. Nogmaal contact proberen te zoeken, weer geen reactie dus weer mail. Incl de mail van april. Tot op heden geen reactie. Ik moet zeggen dat ik na het lezen van alle klachten er niet gerust op ben. Ik wil graag antwoord op mijn mail en als de vordering terecht is, dan zal ik gewoon betalen, maar eerst wil ik zien waar de vordering over gaat. Gr Martine


    0 0
  • 06/25/17--12:04: Geen controle
  • Ik reis om de 14 dagen op zatermorgen 7:00 uur van Roermond naar Maastricht met arriva trein vanaf dat het nieuwe treindienst ingegaan is en ben nog nooit gecontroleerd op vervoerbewijs....dat vind ik niet leuk ook mag ik de gewoon fiets niet meenemen in spitsuur....vervolg probeer ik zwart te reizen plus mijn gewoone fiets mee dan de vouwfiets die ik meeneem....wordt toch niet gecontroleerd....


    0 0

    bovengenoemd niet via google te bestellen


    0 0
  • 06/25/17--12:27: Incasso Provea
  • Ik ben ooit gebeld waar mij gratis lingerie aangeboden werd en vervolgens kreeg ik met regelmaat ongevraagde pakketjes thuis gestuurd. En nu zou ik daarvoor moeten betalen ? Ik wil dat dit opgelost word en kwijt gescholden word want volgens de consuwijzer ben ik niet verplicht om te betalen voor iets wat ik niet heb besteld of voor getekend heb.


    0 0

    Heb afgelopen week een brief en cheque ontvangen van AD waar ik abonnee van ben, om een boek naar keuze te bestellen. Echter via het opgegeven ad.nl/zomerboek is dit niet mogelijk. Beetje slordig en hoop dat dit spoedig wordt verholpen.


    0 0

    In april 2016 kocht ik een BMW 320i uit 2013 met lage km. stand. Deze BMW was voorzien van een onderhoudscontract voor de eerste 5 jaar of 100.000 km. Ik kocht deze auto bij een grote niet-BMW dealer die hem rechtstreeks bij de BMW dealer had betrokken. Dit jaar heb ik een afspraak gemaakt voor onderhoud waarin werd bevestigd dat dit onderhoud onder het contract zou worden uitgevoerd. Het laatste onderhoud was uitgevoerd in 2015. Nu weigert BMW NL de kosten voor dit onderhoud te dragen omdat de auto dit niet aangeeft terwijl de dealer ervan overtuigd is dat onderhoud noodzakelijk was. op mijn mails met onderbouwing van mijn case krijg ik alleen een structurele weigering zonder onderbouwing. BMW maakt zo rijden afschuwelijk.


    0 0
  • 06/25/17--13:04: probleem met verzoek
  • ik kan op mijn mobiele telefoon ( Samsung galaxy j5 ) niet meer inloggen op instagram , ik heb de goede inloggegevens want op mijn laptop kan ik wel gewoon inloggen op instagram , als ik de app verwijder en weer instaleer en probeer in te loggen staat er , probleem met je verzoek . waarschijnlijk omdat ik veel accounts heb aangemaakt omdat ik heel vaak ben gehackt maar dat kan nu niet het geval zijn want hoe ik al zij op mijn laptop kan ik wel gewoon inloggen


    0 0
  • 06/25/17--13:04: De berckt mobile home
  • We hadden een weekendje weg geboekt van 23-26 juni vrijdag t/m maandag. Hebben ruim 200 kilometer gereden kwamen aan bij de receptie klantvriendelijkheid was erg ver te zoeken kregen de pas van de mobile home h020 en plattegrond en zoek het maar uit. Wij kwamen aan bij de mobile home en dachten wat een vieze bedoeling. Overal schimmel en hakenkruis op de muur schilderij er voor. Vervolgens zijn wij weg gegaan omdat het zo vies was. De receptie was gesloten noodlijn deed er niks aan en hebben wij besloten om de rit van 200 kilometer naar huis te gaan. Vervolgens hebben wij de volgende dag de receptie nogmaals gebeld deed er niks aan toen vragenlijst ingevuld zo ontevreden was kregen wij een mail met een reactie dat er niks meer aan te doen was omdat wij uitgecheckt hebben. Ik stel het zeer op prijs dat er een tegemoetkoming komt. Met vriendelijke groet, Kilaya


    0 0
  • 06/25/17--13:05: Herinnerings kosten
  • Ik heb een bestelling gedaan bij Tommy Teleshopping en daar is nogal wat onrust over ontstaan. Ik heb hierover ook al contact opgenomen met Tommy Teleshopping maar hun doen hun uiterste best om meer geld van de klant te vangen en de klant dus te verwaarlozen met slechte service. Ik ben toen gewacht met de betaling omdat ik het product retrour zou zenden maar toen bleef ik maar mailtjes krijgen van afterpay. Ik heb de betaling toch maar getroffen om pronlemen te voorkomen.


    0 0
  • 06/25/17--13:15: Werkt niet meer na update
  • Nadat ik mijn Tomtom Go 5000 geupdate heb werkt hij niet meer blijft op opstartscherm staan. na langdurig contact met Tomtom en de belofte dat ze het op gaan lossen, is het dus na veel tijd en ergernis niet gelukt het op te lossen. Nu krijg ik dus als oplossing dat ik hem maar moet opsturen of een nieuwe moet kopen. Omdat hij net buiten de garantie valt is de reparatie dus ook voor eigen kosten (105 euro!!!). Na nog een mailtje gestuurd te hebben dat ik het er niet mee eens ben krijg een mailtje terug dat het volgens de technische dienst niet door de update kan komen en dat ik gewoon pech heb gehad.


    0 0

    Begin mei een abonnement met toestel besteld. De levering kon niet uitgevoerd worden, dus 3 dagen later het abonnement geannulleeerd. Ordernummer: 259671191 Nu 1,5 maand verder 5x aan de lijn gehangen met vodafone, maar de annulering komt niet voorbij de klantenservice. Ik wacht nu al 1,5 maand op ruim €300,= (aanbetaling op de telefoon). Nu gaan ze ook nog eens abonnement geld innen op een telefoon die nooit bij mij is binnen gekomen. Dit is zo vermoeiend, welke stappen kan ik nemen buiten vodafone?


    0 0

    Bij Toemen via de webshop een Rc auto gekocht een mooie aanbieding zo leek het. Na het vlot leveren accu laden en rijden, na vijf minuten hield het sturen ermee op. Auto aan en uit en leek weer te werken. Na vijf minuten vloog de band kapot. Toemen gebeld met dit verhaal en tja dat kan gebeuren was het antwoord. Ze hadden nog wel een band liggen tegen een betaling wilden ze de band wel opsturen gelijk twee nieuwe banden met en velgen besteld. Op de velgen wacht ik nog steeds . Band ontvangen dus ik kon weer rijden. Weer hield het sturen ermee op. De auto opnieuw volgens het boekje proberen in te stellen wat niet werkte. Toemen gebeld en ik kon de auto opsturen. De auto heeft er twee en halve week gestaan. Tussentijds gebeld en kreeg allerlei smoesjes en zeer onvriendelijke medewerkers te spreken. Wat ik terug kreeg was een andere opgelapte auto. Weer na een keer rijden de band kapot. Toemen gebeld en de medewerker gaf toe dat er in de desbetreffende banden een productie fout zit ik kon ze wel retour sturen maar wilde graag een mail met foto\'s ontvangen. Dus zo gezegd zo gedaan mail met foto\'s gestuurd. Mijn lol is ervandaan dus wil mijn geld terug Na twee dagen antwoord van Tony. Kwam erop neer dat ze geen garantie gaven want ik zou er waarschijnlijk te agressieve rijstijl op nahouden. Bij toemen is garantie tot aan de deur en dan is het klaar. Ze hebben een ondeugdelijk product verkocht maar staan hier niet voor is enkel en alleen geld vangen en zoek het maar uit.


    0 0

    Mijn dochter heeft schoenen gekocht voor 150,00 euro deze waren beschadigd en ze heeft ze terug gestuurd maar nu willen ze het geld niet terug sturen ze heeft gebeld en gemaild maar er word nergens meer op gereageerd hoop dat u er wat mee kan


    0 0
  • 06/25/17--13:32: nog niet gekregen
  • Beste Hannie, Gefeliciteerd! Je bent één van de winnaars van de meer HEMA Scan & Win actie. Je hebt een XL opblaasbare tompouce gewonnen! Deze leuke zomerse prijs sturen we per pakketpost naar jou toe. Het postadres dat we willen aanhouden is het adres waarmee jij je als meer HEMA deelnemer hebt geregistreerd. Mocht je verhuisd zijn of om andere reden jouw adres niet meer kloppen wijzig je adres dan op Hema.nl in je meer HEMA account, mijn gegevens (https://www.hema.nl/mijn-hema/gegevens). Je ontvangt je prijs binnen 10 werkdagen. Heel veel plezier met je prijs en we zien je graag weer terug in de winkel of online. Veel groeten, Meer HEMA team --- This e-mail is for the intended addressee only. If you have received it in error, please destroy this e-mail and notify the sender. If you are not the intended addressee you are notified that any disclosure, copying and/or distribution of this information is strictly prohibited and may be unlawful. In case of doubt about correctness or completeness of this e-mail please contact the sender. In view of the electronic nature of this communication, HEMA is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained therein nor for any delay in its receipt. For information about HEMA, please see www.hema.nl. Dit copy van een ontvangen e-mail spreekt voor zich


    0 0
  • 06/25/17--13:45: Onbehoorlijke afhandeling
  • Wij zijn 4 jaar klant geweest en de laatste 2 jr. een drama. Een bericht dat ze geen geld automatisch konden afschrijven terwijl er genoeg geld op de rekening stond. Na contact met ING had Telfort niet eens een poging gedaan om af te schrijven. Heb kontrakt opgezegd 4 mnd voor einde contrakt. Nu de afrekening gekregen. Omdat kontrakt datum en afrekendatum 2 wkn verschillen en wij op de app het normale tegoed van belminuten kregen, hebben we te veel verbruikt nl. Eigenlijk hadden we maar 250 belmin. voor deze 2 wkn. Telfort rekende voor de te veel.verbruikte belminuten, buiten het tegoed, dus 56 euro bij te betalen. Heb de klantenservice gebeld en de medewerkster was het met mij eens en ging in conclaaf met hoofdkantoor. Krijg dus niet mijn geld terug. Schandalig zei de medewerkster.


    0 0
  • 06/25/17--13:52: Niet klantvriendelijk
  • Concertbezoek Celine Dion. Voor die tijd een hapje eten. Waar? Bij Mc Donalds tegenover Gelredome. Wat schets mijn verbazing: bij het bezoeken van het toilet werd Euro 0,50 gevraagd. Bijzonder onsympathiek! Een medewerkster zei er niets aan te kunnen doen. Nee, ik houdt het Management hiervoor verantwoordelijk. Onvolwassen en kinderachtig. Honderden mensen in de rij die eten bestelden en nuttigen. Bovendien werden de toiletten ook niet schoongemaakt tussentijds. ( dan kun je nog iets reken voor schoonmaakkosten) Ordinair.


    0 0

    Ik heb Move24 ingeschakeld voor een verhuizing in november 2016. Toen verhuizing zover was, kwam er een externe verhuisbedrijf met een oude (soort van) verhuisbus. De spullen die ik had opgegeven werden in de bus "gepropt". Bij de offerteaanvraag had ik ook "demontage en montage" van een 3-delig garderobekast opgegeven. Op die dag kwam ik erachter, dat de kast niet in mijn nieuwe woning paste en hoefde ook niet gemonteerd te worden. Omdat ik hier al voor betaald had, zei de verhuizer dat hij dan in plaats daarvan 2 kinderbedden en mijn bed mekaar zou zetten. Dit was uiteindelijk bij elkaar op zijn hoogst 5 minuten werk (haaksysteem waarbij de bed aan achterwand gehaakt moet worden). Ik heb toen hiervoor ingestemd. Een maand later krijg ik een naheffingsfactuur van bijna €300,=!!! voor montage van de bedden. Ik heb toen gelijk gebeld en gesproken met ene Dennis, met wie ik ook de offerte had opgemaakt. Hij vertelde mij, dat de verhuizer voorval niet had doorgegeven. Ik heb toen de verhuizer (ene hr. Boukrit) gebeld en die vertelde dat hij het wel had doorgegeven en dat hij zelf ook contact zou opnemen met Move24. Hierna heb ik gelijk Move24 gebeld en doorgegeven wat ik met de verhuizer had besproken. Move24 zou dit regelen met de verhuizer en de factuur annuleren. Nu ongeveer 6 maanden later krijg ik een brief van een incassobureau over de niet betaalde factuur en kosten erboven op!!! Dit vindt ik een zeer schandelijke zaak en manier van omgaan met klanten!!


    0 0
  • 06/25/17--14:03: Broadchurch
  • Vorige week ging het al mis met de ondertiteling en nu weer. Wat een ramp. Mijn Engels is niet zo goed dat ik het kan volgen zonder ondertiteling. Hopelijk gaat het de laatste aflevering goed.


    0 0
  • 06/25/17--14:20: 100% vereist
  • Vandaag was ik bij Kwantum te Roermond met de bedoeling een tweetal sets gordijnen te bestellen. Na het afronden van de bestelling moest ik tot mijn verbazing een aanbetaling doen van 100%. Toen ik vertelde dit niet van plan te zijn werd mij door de floor manager de deur gewezen met de mededeling: "zonder aanbetaling van 100% wordt er ook geen bestelling geplaatst" en daar kon ik het mee doen. Toen ik hem zei in overtreding te zijn was zijn antwoord hierop: "nee hoor, wij eisen het niet wij vragen het alleen" In mijn ogen is het geen vraag maar een eis omdat de aanbetaling een vereiste is voor het plaatsten van een bestelling.


    0 0

    zondag 25 juni 2017 Mijn vriendin en ik dachten vandaag er een leuke avond van temaken in het Tikibad aangezien we hier al een lange tijd niet meer zijn geweest. Eenmaal aangekomen in het zwembad hebben we eerst 15 min genoten in het grootte bad met de grote golven. Hierna zijn we naar onze eerste glijbaan gegaan netjes op onze beurt gewacht helemaal niks aan de hand. Daarna naar onze tweede hier ging het mis mij vriendin ging eerst van de glijbaan en met mij als gevolg met een ruime afstand van 10 sec wat ook op het bord op elke glijbaan staat aangegeven. Eenmaal aangekomen onderaan de glijbaan staat daar een badmeester die heel arrogant boos ons toespreekt met de woorden ( een per persoon van de glijbaan ) Waardoor ik netjes met respect mijn verhaal wil doen dat wij helemaal niet samen van de glijbaan zijn gegaan Hier gaf de badmeester geen gehoor aan ik merkte aan zijn houding dat die heel RACISTISCHE over probeerde tekomen waardoor ik me heel erg begon te ergeren de woorden die hij zei ( als je zo door gaat kan je gelijk gaan douchen Terwel ik met respect mij verhaal deed en dan moet je beseffen dat de badmeester waar wij het over hebben een jaartje 16/17 is en zo brutaal en racistisch reageerd komt dit omdat ik een buitenlander ben?? Vervolgens worden mijn vriendin en ik 5 min later uit het zwembad gezet door de beveiliging en werd ons verteld dat dit uit intimidatie van personeel werd gedaan dit was totaal niet aan de orde. Hiervoor heb ik geld betaald voor 30 min zwemmen en werden wij vals beschuldigd . Toen we het zwembad uit werden gezet kan je een hele poppenkast spelen met het is niet zo noem het allemaal maar op als de beveiliging zegt dat je er uit moet dan pakken we dit maar zo op maar we zijn er absoluut niet mee eens dat we op zo een wijze zijn behandeld en zo voorschut gezet zijn naast de mensen om ons heen. Wij willen graag een oplossing hiervoor


older | 1 | .... | 1631 | 1632 | (Page 1633) | 1634 | 1635 | .... | 1637 | newer